Strona główna » Jak dokonać opłaty w systemie rekrutacyjnym?
Strona główna » Jak dokonać opłaty w systemie rekrutacyjnym?
Elżbieta Maksym | opublikowano |
Opłata rekrutacyjna naliczana jest po zapisaniu się na wybrany kierunek studiów. Musi trafić do nas przed zakończeniem terminu rejestracji.
Po zalogowaniu opłaty są widoczne w zakładce Moje opłaty. Należności to opłaty naliczone, a Twoje środki to kwota, jaka trafiła już na nasze konto.
Poniżej jest lista opłat naliczonych na każdym wybranym kierunku studiów. Z tego miejsca można przejść do płatności – Zapłać online Przelewy24.
Po wybraniu płatności można skorzystać z różnych opcji – przelewy poprzez bank, Blik, raty (powyżej 300 zł), a także „inne”, czyli przelew tradycyjny. Najszybsze opcje to przelewy bankowe oraz Blik – status płatności zobaczysz od razu po zakończeniu transakcji.
Aby dokonać wpłaty zagranicznej, należy wybrać opcję Inne / Przelew tradycyjny, a następnie z listy kont bankowych wybrać numer konta nazwany Wpłaty z zagranicy.
Bardzo ważne jest wpisanie prawidłowego tytułu przelewu, przesłanie odpowiedniej kwoty (po przewalutowaniu) oraz dokonanie przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem.
Kontakt telefoniczny w godzinach 9-14:
+48 (81) 537 58 70; +48 (81) 537 58 80
+48 519 464 848 (język ukraiński i rosyjski)
+ 48 519 464 828 (język angielski)