Technologie cyfrowe w animacji kultury – „21 kierunków w 21 dni”
Elżbieta Maksym | opublikowano |
Technologie cyfrowe w animacji kultury to jeden z najbardziej innowacyjnych i nowatorskich kierunków studiów w Polsce, łączący praktyczne umiejętności dotyczące technologii cyfrowych z refleksją nad współczesną kulturą. Dlatego też studia na tym kierunku pozwalają na zdobycie szerokich kompetencji praktycznych w obsłudze nowych mediów i cyfrowych narzędzi do animowania obiektów, wydarzeń, imprez w obszarze kultury (zwłaszcza kultury cyfrowej). Program studiów został opracowany w ścisłej współpracy z instytucjami i osobami zajmującymi się praktycznymi działaniami w sferze szeroko rozumianej kultury cyfrowej.
Kadra dydaktyczna składa się praktyków: specjalistów od gier komputerowych, profesjonalnych grafików komputerowych, informatyków, a także badaczy specjalizujących się w tematyce współczesnej kultury, komunikacji wizualnej, nowych mediów i kultury cyfrowej.
W programie studiów znajdują się m.in. przedmioty takie jak: grafika komputerowa 2D, grafika komputerowa 3D, gry komputerowe w kulturze, design w kulturze, podstawy programowania zorientowanego na klienta, środowisko programistyczne, socjologia kultury, kultura społeczeństwa informacyjnego, projektowanie stron Internetowych, tworzenie serwisów internetowych i zarządzanie informacją w sieci, montaż audio-video i edytory obrazu, podstawy dziennikarstwa internetowego, technologie mobilne, netnografia i nauka sieci w badaniach Internetu.
Chcesz wiedzieć więcej na temat tego, czego możesz się nauczyć na naszym kierunku?
Zapraszamy już w najbliższy poniedziałek – 24 maja – na nasze wydziałowe konta na Facebook i Instagram.
Wydarzenie na Facebooku
- Technologie cyfrowe w animacji kultury – stacjonarne pierwszego stopnia
- Technologie cyfrowe w animacji kultury – stacjonarne drugiego stopnia