Nie otrzymałeś linku aktywacyjnego?

Nie otrzymałeś linku aktywacyjnego?

Podczas rejestracji w systemie rekrutacyjnym prosimy o podanie adresu e-mail, na który wysyłamy link aktywacyjny.

Niestety serwery pocztowe czasami blokują maile wysyłane automatycznie przez systemy lub uznają je za SPAM. Jeśli w krótkim czasie (w ciągu kilku minut) w skrzynce odbiorczej nie pojawi się e-mail, należy:

  1. upewnić się, że wpisano poprawny adres e-mail,
  2. sprawdzić skrzynkę SPAM/niechciane wiadomości.

Jeśli adres był poprawny, a e-mail nadal nie dochodzi, należy wiadomość z informacją o tym przesłać na adres:
rekrutacja@umcs.pl  – wówczas aktywujemy konto.

W przypadku problemów technicznych związanych z kontem użytkownika lub rejestracją prosimy o kontakt:

Informacja w języku polskimtel. +48 81 537 58 70, rekrutacja@umcs.pl 
Informacja w języku angielskimtel. +48 81 537 29 26, studyinenglish@umcs.lublin.pl
Informacja w języku ukraińskimtel. +48 81 537 58 80, rekrutacja.ua@umcs.pl
Informacja w języku rosyjskim tel. +48 81 537 58 80, rekrutacja.ru@umcs.pl