PR i marketing medialny | zdalne studia podyplomowe

PR i marketing medialny | zdalne studia podyplomowe

fot. pexels.com / Mikael Blomkvist

Jesteś absolwentem/absolwentką studiów wyższych i interesujesz się pogłębianiem wiedzy z zakresu public relations i marketingu medialnego? Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom osób aktywnych zawodowo a jednocześnie pragnących nabywać nowe umiejętności przygotowaliśmy ofertę studiów dostosowanych do realiów współczesnego rynku pracy. Public relations i marketing medialny to studia podyplomowe w formule nauczania zdalnego, które pozwolą Ci na bezproblemowe łączenie procesu kształcenia z życiem prywatnym i zawodowym.

Oferowane przez Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS studia podyplomowe Public relations i marketing medialny pozwolą Ci:

  1. opanować zasady prowadzenia kampanii public relations;
  2. wykorzystywać wiedzę teoretyczną do praktycznego analizowania kampanii public relations, reklamowych i marketingowych, poprzez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących oraz poprzez stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych;
  3. nabyć umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w zakresie specjalisty ds. komunikacji z mediami;
  4. analizować proponowane rozwiązania konkretnych problemów w pracy specjalisty PR, marketingu medialnego i proponować odpowiednie rozstrzygnięcia w tym zakresie.

W ramach studiów prowadzone są takie przedmioty jak:

  • Reklama
  • Copywriting
  • Marketing
  • Marketing on-line
  • Komunikacja wizualna
  • Tworzenie strategii PR
  • PR w projektach międzynarodowych
  • Media relations
  • Team work
  • Komunikacja kryzysowa

Wszystkie zajęcia odbywają się zdalnie na platformie Wirtualny Kampus UMCS.

Perspektywy zawodowe

Absolwent studiów podyplomowych „Public relations i media marketing” będzie posiadał specjalistyczną wiedzę z zakresu public relations i marketingu medialnego. Dodatkowo będzie potrafił analizować zjawiska społeczne, niezbędne do wykonywania zawodów związanych z PR i marketingiem medialnym oraz wdrażać proponowane rozwiązania w praktyce, szczególnie w zakresie tworzenia strategii marketingowych i PR dla konkretnych firm. Absolwent będzie także umiał uczestniczyć w przygotowywaniu i upowszechnianiu wyników projektów UE (również o profilu dziennikarskim).

Jak i do kiedy mogę się zapisać?

Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia jest rejestracja w Systemie Obsługi Rekrutacji oraz zamieszczenie skanu dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Rejestracja w systemie internetowym trwa do 13 października 2024 r. 
Więcej szczegółów na temat studiów znajdziesz w internetowym systemie rekrutacji pod LINKIEM. Tam też od razu dokonasz rejestracji.

Rozpoczęcie studiów uzależnione jest od zebrania się odpowiedniej liczby osób (minimum 20).

Autor: Ihor Kolisnichenko