PR i marketing medialny | zdalne studia podyplomowe
Magdalena Drwal | opublikowano |
fot. pexels.com / Mikael Blomkvist
Jesteś absolwentem/absolwentką studiów wyższych i interesujesz się pogłębianiem wiedzy z zakresu public relations i marketingu medialnego? Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom osób aktywnych zawodowo a jednocześnie pragnących nabywać nowe umiejętności przygotowaliśmy ofertę studiów dostosowanych do realiów współczesnego rynku pracy. Public relations i marketing medialny to studia podyplomowe w formule nauczania zdalnego, które pozwolą Ci na bezproblemowe łączenie procesu kształcenia z życiem prywatnym i zawodowym.
Oferowane przez Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS studia podyplomowe Public relations i marketing medialny pozwolą Ci:
- opanować zasady prowadzenia kampanii public relations;
- wykorzystywać wiedzę teoretyczną do praktycznego analizowania kampanii public relations, reklamowych i marketingowych, poprzez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących oraz poprzez stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych;
- nabyć umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w zakresie specjalisty ds. komunikacji z mediami;
- analizować proponowane rozwiązania konkretnych problemów w pracy specjalisty PR, marketingu medialnego i proponować odpowiednie rozstrzygnięcia w tym zakresie.
W ramach studiów prowadzone są takie przedmioty jak:
- Reklama
- Copywriting
- Marketing
- Marketing on-line
- Komunikacja wizualna
- Tworzenie strategii PR
- PR w projektach międzynarodowych
- Media relations
- Team work
- Komunikacja kryzysowa
Wszystkie zajęcia odbywają się zdalnie na platformie Wirtualny Kampus UMCS.
Perspektywy zawodowe
Absolwent studiów podyplomowych „Public relations i media marketing” będzie posiadał specjalistyczną wiedzę z zakresu public relations i marketingu medialnego. Dodatkowo będzie potrafił analizować zjawiska społeczne, niezbędne do wykonywania zawodów związanych z PR i marketingiem medialnym oraz wdrażać proponowane rozwiązania w praktyce, szczególnie w zakresie tworzenia strategii marketingowych i PR dla konkretnych firm. Absolwent będzie także umiał uczestniczyć w przygotowywaniu i upowszechnianiu wyników projektów UE (również o profilu dziennikarskim).
Jak i do kiedy mogę się zapisać?
Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia jest rejestracja w Systemie Obsługi Rekrutacji oraz zamieszczenie skanu dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Rejestracja w systemie internetowym trwa do 13 października 2024 r.
Więcej szczegółów na temat studiów znajdziesz w internetowym systemie rekrutacji pod LINKIEM. Tam też od razu dokonasz rejestracji.
Rozpoczęcie studiów uzależnione jest od zebrania się odpowiedniej liczby osób (minimum 20).
Autor: Ihor Kolisnichenko